70-talet

 
 De senaste veckorna har vi i skolan jobbat med olika årtal som vi skulle fotografera. Jag hade 70-talet och ville rikta in mig lite på den rockigare stilen, men samtidigt så skulle det vara en avslappnad klädsel. Jag fokuserade även på rökningen, då det var väldigt många som rökte under 70-talet. Bilderna är i svartvit, då det blev lite mer stilrent och jag har även redigerat dem så de blev lite kornigare, eftersom att bilderna inte riktigt var lika skarpa på 70-talet som de är idag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har fångat den kaxiga känslan i bilden! Supernice!
Ljussättning är precis lagom, bra jobbat!

2013-01-19 @ 13:22:38

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0